http://anghelelisabetaelena.webs.com/

vineri, 12 iulie 2013

Maria o minune cu hidrocefalie.

Buna,

                Numele meu este Alexandra Maria, dar toata lumea imi spune Mariuca, si am 4 ani si 9 luni. La inceput mi-a fost greu sa inteleg ca eu sunt Maria si atunci cand cineva ma striga trebuie macar sa privesc in acea directie, dar din fericire, in urma cu doi ani mami a intalnit o Zana buna, pe nume Bety. Mami i-a povestit totul despre noi: a aflat ca eu voi fi un copil deosebit inca din timpul sarcinii si atat ea, cat si tati m-au iubit foarte mult, mai ales atunci cand m-am nascut si m-au vazut atat de mica si draguta, iar la scurt timp am fost operata si am primit un shunt (pentru hidrocefalie ). La inceput totul a decurs normal, dar dupa ce am implinit 2 ani mami s-a ingrijorat foarte tare, caci eu nu puteam rosti decat 2-3 cuvinte si cam evitam privirea celor din jur. A intrebat peste tot si a sunat la foarte multe cabinete sa intrebe despre terapia ocupationala, dar cand spunea ce varsta am (2 ani si 8 luni) toata lumea o linistea spunandu-i ca eu sunt prea mica pentru asa ceva... Dar mami a continuat sa caute si sa intrebe, pana cand o doamna draguta, care ne-a facut si o evaluare i-a vorbit despre “cabinetul magic” al familiei Anghel. Asa am ajuns sa-i cunoastem si mie mi-a placut atat de tare la ei, din prima zi, incat nu mai doream sa plec acasa!  Cu foarte multa rabdare, Bety a devenit cea mai buna prietena de joaca, caci noi “ne jucam de-a cuvintele, culorile, cifrele, literele si formele”, astfel eu le cunosc acum pe toate, chiar daca uneori le mai incurc nitel, cred ca din cauza entuziasmului! Daca tu crezi ca ti-e la fel de greu cum mi-a fost si mie sa pronunt literele si apoi cuvinte intregi, esti singuratic sau preferi interactiunea cu adultii, esti “visator” si uneori nu esti atent la ce se intampla in jurul tau, atunci vino cu incredere sa invatam impreuna intr-un mod placut, ceea ce parintii nostri isi doresc cel mai mult: sa fim independenti, sa avem incredere in noi si sa le putem spune clar cat de mult ii iubim! Am invatat foarte multe, dar pana in toamna cand voi merge la gradi si imi voi face prieteni noi, sper sa devenim tovarasi de joaca, asa ca te astept cu nerabdare prieten nou, nu ezita!

Cu drag,
Mariuca.

Iulie, 2013 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu